Miután beleszóltam a sablon kiválasztásába, már illik egy álmot is feltennem. Ez még 2004-ből való.

Apró békákról is álmodtam, sikamlós, méregzöld békákról, amelyeket őrült földművesek erőszakosságától kellett volna megmentenem. Ezek csak úgy tudták elképzelni növényeik védelmét, ha megmérgezik vagy agyoncsapják a békákat – apám bízta rám őket, de persze ide is, oda is jutott belőlük, és én irtóztam tőlük, képtelen lettem volna megérinteni őket.

Nem hiszem, hogy sikerült a mentési akció, de ez már nem is derült ki az álomból.

Szerző: Gloria Mundi  2010.09.07. 17:54 14 komment

Címkék: békák undor földművesek

A bejegyzés trackback címe:

https://oneiroi.blog.hu/api/trackback/id/tr652278328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsdafarku 2010.09.08. 08:22:14

Kemény álmaid vannak, voltak - és emlékezetesek!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.08. 09:04:41

Vmi értelmezési kísérlet? Egyébként visszakerestem a naplómban, persze, nem emlékeznék rá ennyire.

vén betyár 2010.09.08. 09:19:07

@Gloria Mundi: "... képtelen lettem volna megérinteni őket..."- iszony, irtózás, elutasítás.Mi történt akkoriban ?Szülői jótanácsok?Menjél férjhez?Fejezd be a tanulmányaidat?Térjél haza, térjél észhez?Őrült földművesek kapával, méreggel?Ellenséges környezet? A megfejtés nem az álomban, hanem az eseményekben lehet-Napló!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.08. 14:10:49

@vén betyár: Akkor is gondolkodtam raja, de teljesen nem rajzolódott ki. Nem, már rég férjnél voltam, és itthon.

vén betyár 2010.09.08. 14:55:27

@Gloria Mundi: Apró békákat megmenteni őrült földművesektől szülői kérésre?
Szülők értékrendjét átmenteni, megőrizni ellenséges környezetben, közben magad is elutasítod azokat? Talány.

Ez így nagyon izgalmas, mármint az "álomfejtés".Mindig érdekeltek a talányok, rejtélyek.Talán eléggé eligazodtam az élet rejtélyei között is.
Ez a számítógépes világ is egy nagy új bújócska.
Azt sem tudtam, hogy ezt az álmot ki álmodta, amíg a hozzászólásodból egyértelművé nem vált.
Másra tippelte, róla is azt hittem, hogy teljesen egyedi a budoir-ja, míg ki ne,m derűlt, hogy ez vmi felhasználható egyen-forma.
Azt meg végképp nem hittem volna, hogy ilyen komolyan naplót vezetsz, inkább feltételeztem volna egy pszichiáter főorvosról.
De igazán így izgalmas ez!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.08. 15:08:04

@vén betyár: Pedig ott a szerző :)
De nem rossz a megfejtési tipped, lehet, h van benne vmi. :)
Grafomán mivoltomból fakadóan vezetek olykor naplót, nem mindig. De baromi érdekes visszaolvasni.

vén betyár 2010.09.08. 15:19:36

@Gloria Mundi: Kösz, télleg, a ződ csíkban, hogy én milyen figyelmetlen vótam!:)
Volt idő életem folyamán kétszer is, amikor naplót vezettemHosszú idő után egyszer csak kidobtam őket, mintegy szakítva a múlttal, ÉN nem akartam újraolvasni.
A második adagot azért dobtam ki, nehogy MÁSvalaki olvassa.
Most már bánom.

álomlány10 2010.09.08. 16:22:55

Béka: amitől undorodsz, elfojtott tudatalatti tartalom, esetleg testiség. Megmentésük szükségessége, hm?

vén betyár 2010.09.08. 16:40:51

@álomlány10: És mindez szülői kérésre!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.08. 21:36:14

@álomlány10: Azon gondolkodom, h egy még durvábbat is leírjak, ami másik undorító állattal kapcsolatos ... De nem akarlak ijesztgetni titeket a tudatalattimmal. :)

vén betyár 2010.09.09. 03:58:50

@Gloria Mundi: Kígyó?
Nem félünk a farkastól!Ijesztgessél nyugodtan, a TE álmod!:P

álomlány10 2010.09.09. 04:06:57

Írd le, akkor én is merek vadat... :D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.09. 08:28:03

@vén betyár: Miért 5x tetted fel a kérdést? :)
Nem kígyó. Patkányok.
@álomlány10: Ennél sokkal vadabbak is vannak, de azokat nem fogom közzétenni :P

vén betyár 2010.09.09. 10:16:59

@Gloria Mundi: Miért? 5 x tettem fel?Hajnalban "nem ment át", mindig errort jelzett vissza, én meg csak nyomkodtam, nyomkodtam...5 x?Nahát.Bocs mindenkitől.@álomlány10: Vadat, halat, s mi jó falat...:D

Ennél vadabbak?!Aludni sem mernék - egyedül!:)
süti beállítások módosítása