A nagyszüleim rég eladott (1 szobás, belvárosi) lakásában a családom és a két kutyám azt játszotta, hogy szabadon eresztettek 10 patkányt és azokat sorban levadászták, megölték, majd szemétbe dobták. Folyton rettegtem, nehogy a patkányok hozzámérjenek,  vagy rájuk ne lépjek, ha előugranak a semmiből ... Meg persze undorodtam az egész dologtól, a kegyetlenségtől, a pusztítástól, az embertelenségtől. Mind a 10 szituációt külön kidolgozta a tudatalattim, és addig nem nyugodott, amíg az utolsó patkányt is meg nem találta a nagyobbik kutya.

Szerző: Gloria Mundi  2010.09.09. 08:36 8 komment

Címkék: vadászat patkányok undor

A bejegyzés trackback címe:

https://oneiroi.blog.hu/api/trackback/id/tr672282133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.09.09. 09:12:43

Nehezen felejtesz, hajlamos vagy inkább a rosszra emlékezni, mint a jóra.
Vmi miatt lelkiismeret furdalást éreztél és addig nem nyugodtál, amíg hűséges kutyáid bosszút nem álltak okozóin, el nem pusztították őket.
Féltél, undorodtál vmitől, vkitől?, elousztítottad, elpusztítattad, kiírtattad magadból, de ezt is lelkiismeret furdalással, undorodva kegyetlenségtől.
Kemény, ellentmondásos álom, kemény, ellentmondásos személyiség?
Miért voltam benne biztos, hogy ha nem kígyó, akkor patkány?
10 patkány - tízparancsolat?
Kutyák - józan ész, racionalitás, ösztönök, érzelmek?
Nagyon tudatos lehetsz, nemcsak álmaidban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.09. 10:27:53

@vén betyár: Azért emlékszem a jóra is :) Ez most így alakult, h rémálmokat írtam le, de nem mind az.
Jók az értelmezési kísérleteid, sztem. Pedig aszittem, majd Groix veszi górcső alá a sztorikat szakmailag :)

vén betyár 2010.09.09. 10:41:58

@Gloria Mundi: Én is arra számítottam, de lehet, hogy ő még nagyobb fába vágta afejszéjét és más szempontok alapján is vizsgálódásának alanyai, tárgyai vagyunk?:)

életfa · http://polgarmesterpilisszanto.blog.hu 2010.09.09. 10:58:35

@vén betyár: Üdv.:
Sztem, van majd mindenkinek elég dolga, gondja-baja ahhoz, hogy ne kelljen másokon vizsgálódnia...

vén betyár 2010.09.09. 11:24:57

@életfa: Üdv!Megint igazad van!De hátha... a hátha mégis előre?

Groix · http://index.hu 2010.09.09. 12:13:42

@Gloria Mundi: Vén betyár olyan jókat ír, hogy nem tudok már mit hozzátenni. :-)
Például ez a tízparancsolatos asszociáció is nagyon tetszik.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.09. 15:27:52

@Groix: Lehet, h vén betyár is pszichi, csak eddig nem vallotta be? :)
süti beállítások módosítása