2010.  szeptember 02-i álom.

Bicikliztem, célirányosan valahová. Elérkeztem egy helyre, ahol választhattam volna más közlekedési eszközt, vagy esetleg utat is, de úgy döntöttem, jó lesz nekem biciklivel. Tekertem, tekertem, egyre nagyobb tócsák voltak az úton és az útszélén. De én csak tekertem tovább, egyszer az egész utat egy tócsa állta el, de gondoltam ezen még át tudok tekerni. Aztán a tócsa egyszercsak egy iszapos, lápos, mocsaras valamibe torkollott, mivel nagy volt a sebességem, megállni már nem tudtam, beleestem, biciklistől. Láttam és éreztem, ahogy a mocsár benyeli a biciklimet, majd minden kapálózásom, úszásom ellenére engem is lehúz... Ekkor felébredtem, rettegve, - szörnyű élményt hoztam át az ébredésbe. Ilyenkor azt szoktam csinálni, hogy igyekszem visszamerülni az álomba és átírni... így is tettem, vissza a mocsárba, azt képzeltem - félig talán aludtam, hogy egy nagy mocsári állat (nagyon ronda, de nagyon kedves) visszaköpi a biciklimet a szárazabb részre, jó sáros, nyálkás ugyan, de egyben van... (ja, a biciklit úgy vettem kölcsön) és engem is kilök a szárazra...

        

 

Szerző: álomlány10  2010.09.02. 15:15 9 komment

Címkék: bicikli ronda merülés mocsár megmenekülés jószívű állat visszaálmodás

A bejegyzés trackback címe:

https://oneiroi.blog.hu/api/trackback/id/tr262266868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsdafarku 2010.09.03. 07:47:24

A tengerálomhoz szólnék hozzá, de ott nem jelenik meg az ablak.
A tenger a boldogságot jelentheti, a gyűrű elvesztése féltékenységet.Döntő lehet, hogy ki ült még a csónakban, lehet, hogy az ő elvesztése, az elvesztésétől való félelem jelent meg ebben a helyzetben.
De vki /egy delfin: csodás haltestű, emberlelkű lény/ tisztázza a helyzetet, helyreáll az egyensúly, a boldogság.

rozsdafarku 2010.09.03. 07:49:42

"mosolyogva felém kínálja":LEHETŐSÉG!

vén betyár 2010.09.03. 10:13:13

@rozsdafarku: A gyűrű elvesztése nemcsak féltékenységet, hanem a másik, szeretett ember elvesztését is szimbolizálhatja, de méginkább a saját ÉN, a saját személyiség elvesztését.De lehetőség nyílik a visszaszerzésre.Minden jó, ha a vége jó!@örömlány: Úgy legyen!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.03. 14:23:26

@vén betyár: Akkor rozsdafarku-vén betyár fogja elemezni az álmainkat? :)

álomlány10 2010.09.03. 17:30:41

Nem értem, ehhez Groix szaktudása kell, én se birok oda kommentelni...

Groix · http://index.hu 2010.09.04. 07:57:15

@álomlány10: Nem tudom, próbáltam pár dolgot, de eredménytelenül.
Esetleg töröld, és tedd fel újra, az valószínüleg segítene.

vén betyár 2010.09.08. 09:23:14

@Gloria Mundi: Esetenként próbálkozom vele.Megtisztelő!Érdekes.Kockázatos.
süti beállítások módosítása